Infolinia Bank BGŻ

12 czerwca 2015

Bank BGŻ jest jednym z największych banków uniwersalnych i komercyjnych w Polsce. W swojej ofercie ma wiele ciekawych produktów i usług przeznaczonych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych.

Opinie na temat Banku BGŻ są różne, ale wszak nigdy nie było klientów jedynie zadowolonych z obsługi bankowej. Jedno jest pewne: Bank BGŻ z uwagą wsłuchuje się w głosy klientów poprzez rozbudowany system informacji i komunikowania się ze swoimi klientami.

Na rzecz sektora rolno-spożywczego

Bank BGŻ specjalizuje się w ofercie nie tylko dla klientów indywidualnych, ale również instytucji działających w sektorze rolno-spożywczym. Przedsiębiorcy tej branży często korzystają z jego produktów i usług, ponieważ uważają Bank BGŻ za przyjazną instytucję finansową, co jest bardzo istotne w biznesie. Klienci twierdzą, że jak żaden bank potrafi on połączyć wiedzę o produktach finansowych ze znajomością rynku rolno-spożywczego. Jest to najlepszy dowód na profesjonalizm banku z branży gospodarki żywnościowej.

Rozwinięty system komunikacji

Bez właściwej komunikacji i bez permanentnego kontaktu z klientem żaden bank niczego nie zdziała. Banki doskonale o tym wiedzą, tylko jedne podchodzą do tego profesjonalnie, a inne – niekoniecznie. Bank BGŻ ma rozbudowany system komunikowania się ze swoimi klientami, m.in. do ich dyspozycji oddał całodobową infolinię:

  • połączenia krajowe – nr 801 123 456;
  • połączenia krajowe oraz z zagranicy – nr 22 530 71 00;
  • informacja dla zainteresowanych ofertą – nr 801 33 66 99;
  • infolinia Biura Maklerskiego – nr 801 880 880 (telefonia stacjonarna), 22 32 94 328 (z zagranicy);
  • Centrum Obsługi Przedsiębiorstw – nr  22 860 45 45;
  • zastrzeganie kart płatniczych – nr +48 828 828 828.

Można porównać produkty bankowe

Na stronie banku można porównać aktualnie najlepsze produkty oraz usługi bankowe. BGŻ oczywiście promuje swoje najlepsze kredyty, lokaty czy konta bankowe. Jednocześnie daje możliwość porównania ich z ofertami innych banków. Wybór jak najkorzystniejszego kredytu czy lokaty jest bardzo ważny dla klienta, dlatego każdy szuka takiej oferty, która by go zadowoliła. Nie można iść do pierwszego z brzegu banku po konto bankowe czy kredyt. Bank BGŻ jest zainteresowany tym, aby klienci wychodzili z niego jak najbardziej zadowoleni.

Nie mniej ważny niż infolinia

Serwis elektroniczny, za pomocą którego klienci mogą kontaktować się z bankiem i przekazywać informacje na temat produktów oraz obsługi w placówkach BGŻ, jest nie mniej ważny niż infolinia banku. Adres mailowy Banku BGŻ to: info_bank@bgz.pl. Wielu klientów bankowych woli kontakt pisemny, bowiem uważa, że informacja zapisana jest ważniejsza od przekazanej telefonicznie.